羞耻度爆表

给大家提供一个好好羞辱自己的捷径

就是去翻以前自己写的东西

简直想死......

今天整理人人,发现12年自己翻译i的歌词

豪迈的简直不是我!!!

我好想知道这些年我身上都发生了什么事情!!!

===============================================

我不知道你丫去了哪,快给老娘滚回来!(给那些正在恋爱,和恋人一起为未来不懈奋斗的,或者是等待恋人到来的孩纸听,好听到爆啊,特别是歌词,爱死了!!!


无意中注意到这首歌,虽然对gym class heroes 不是很了解,从 stores hearts 听到这首。

绝对是我的菜!超重低音,很赞的女声,恰到好处的rap,

关键是歌词,给我的寳貝,无论你走到哪里,我在这里等你,等你滚回来,又霸道又甜蜜。

下面是我自己翻译的,有点东北版,哈哈,别介意。普通话版本也可以参考视频

"Ass Back Home"
(feat. Neon Hitch)


[Neon Hitch - Chorus]
I don’t know, where you’re going 我不知道你丫去了哪
Or when you’re coming home 还有你啥时候回来 
I left the keys under the mat to our front door 我把咱家的钥匙 塞在咱家门口的垫子下面
For one more chance to hold u close 只为了能再一次拥抱你
I don’t know, where you’re going 我不知道你丫去了哪
Just get your ass back home 快点给老娘滚回来

[Travie McCoy]
We both knew this type of life didn’t come with instructions 我们都知道这CD的生活没有说明或者指示可询
So I’m trying to do my best to make something out of nothing 我尽我最大能力白手起家
And sometimes it gets downright shitty in fact 虽然有时候结果全他妈是瞎扯淡
When u call and I don’t even know what city I’m in at 甚至当你打来电话我都不知道我在哪
Or what day of the week in the middle of the month 或者今天是这个月的第几周的第几天
In a year I don’t recall 甚至TM是哪一年
It’s like my life’s on repeat and the last time we spoke 就像上次我们通话时说的,我的生活一天天都是那个奶奶样
I told u I wouldn’t be long, 我跟你说,这样的日子不会太久
That was last November, now December’s almost gone 从十一月说到十二月,TNND
I’d apologize but I don’t realize what I’m doing wrong 我该你一个抱歉,尽管我不是哪错了

[Chorus]
I don’t know, where you’re going 我不知道你丫去了哪
Or when you’re coming home  还有你啥时候回来
I left the keys under the mat to our front door 我把咱家的钥匙,塞在咱家门口的垫子下面
For one more chance to hold you close 只为了再一次拥抱你
I don’t know, where you’re going 我不知道你丫去了哪
Just get your ass back home 快给老娘滚回来

[Travie McCoy]
And you’ve been nothing but amazing 除了惊讶我找不出别的词形容你
And I never take that for granted  像我这样自说自话的人
Half of these birds would have flew  大多数的娘儿们肯定早就不要我了
Too coop with you, you truly understand it 但是你,你铁定理解我,对吧?
And the fact you stood beside me, 实际上,你从内带外的了解我我,支持我
Every time you heard some bogusness 每次你听到什么瞎巴巴的话
You deserve a standing o ‘cause they’d a just been over it 你应该得到最大的掌声因为那些都已经过去不再回来
Let em talk, let em talk, let em talk, let em talk 让他们说,胡言乱语,是是非非,空穴来风
Like we don’t hear what they saying 就像我们啥都听不到
Let em walk, let em walk, let em walk, let em walk 让他们荡,走来走去,漫无目的,东跑西颠
We’ll just drive by and keep waving 我们只是乘风而行
Cause you and I above all that 因为你和我早已超过了这一切
Just let them wallow in it 看着他们深陷其中
Now they all choked up, yuck 到现在的茫然若失
Cause they be swallowing it 因为他们早已沉迷

[Chorus]
I don’t know, where you’re going  我不知道你丫去了哪
Or when you’re coming home 还有你啥时候回来
I left the keys under the mat to our front door 我把咱家的钥匙,塞在门口的垫子下面
For one more chance to hold you close 只为了再拥抱你一次
I don’t know, where you’re going 我不知道你丫去了哪
Just get your ass back home 快给老娘滚回来

No one hold me down like you do sweetheart 没有人像你一样挺我,我最爱的娘儿们
You keep doing that, I keep doing this 你拧着你的,我犟着我的
We’ll be alright in the end 我们到最后一定会成功的
Trust that 你信吧
We put the us in trust, baby 我们都坚信着彼此,丫头
Let’s go 一直走下去吧

[Chorus]
I don’t care what you’re after  我才不在乎你的未来怎么样
As long as I’m the one, no 只要我还是你的,唯一的
I don’t care why you’re leaving 我根本不在乎你为啥离开
You’ll miss me when you’re gone 只要你走的时候一直想着姑娘,还是我

[Chorus]
I don’t know, where you’re going 我不知道你丫去了哪
Or when you’re coming home 还有你啥时候回来
I left the keys under the mat to our front door 我把咱家的钥匙,塞在门口的垫子下面
For one more chance to hold you close 只为了再拥抱你一次
I don’t know, where you’re going 我不知道你丫去了哪
Just get your ass back home. 快给老娘滚来

 

l'm home baby  我回来了,丫头~

==============================================

我绝对是精神分裂,晚期

评论
©旖旎 | Powered by LOFTER